Update in progress........

Monday, December 24, 2007

Agency's Trip

Genting Highlands - 24.12.07
Hari ni aku ada agency's trip..to Genting Highland. Small portion jer..8 of us. Gerak dlm kul 9am cegitu la. Tunggu Kak Hisma kat Petronas Gombak. Aku naik ngan Izi,Zu and Hanafi. Tengok tarikh yg kat atas tue...hmmm, nak Krismas tue. Sure ramai nyer org..hahaha. Sejuk pun bole tahan la gak, tp takde la sesejuk malam hari. Nasib baik la Kak Nomi ada adik dia keje kat sana..leh dpt tiket exprees and discount sket. Kite org main mcm-mcm la kat sana..Flying Coaster pun kite org main. Lunch kite org makan kat Kenny's Rogers..quater chicken. Pastu sambung balik main, kite org main lak Rumah Hantu yang ntahapeapentah. Org lain sume jerit,aku ngan Napi ok jer. Tunggu gak kot-kot buat aku terkejut beruk kan,tp takde pun. Dalam kegembiraan tue, Hanapi kehilangan handphone dia. Pas naik gerabak hantu tu la kot, tercicir jatuh. Check-check takde. Call pun tak dapat da. Sure da kena kebas. Samsung DH brp ntah...lupa lak. Mcm ayah aku nyer jer. Kesian kat Napi. Mungkin ada rahmat di sebalik tu..mana tahu nnt dpt handphone 3G pulak kan? Hahaha.. Takpe la, nak buat mcm mana kn. Anyway, kite org sambung balik main game. Kali ni dia org nak main Celero Shock plak. Aku sampai sudah tak nak naik benda tu. Hahaha. Yg naik time tue, Izi,Zu,Zura and Hanapi. Aku tukang amik gambar cukup la. Hahaha. Then, pastu kite org pegi naik kereta kabel. Beli tiket yg return. Kak Hisma mcm takut jer naik kete kabel..Hahaha. Pastu kite orang balik..On the way tue, kite orang minum jap kat RnR Gombak sebelum masuk KL balik.

No comments: