Update in progress........

Tuesday, August 26, 2008

Chill Out

Kampung Pandan Kari Kepala Ikan - 26-08-08

Senja tadi aku pergi makan di Kg Pandan Kari Kepala Ikan. Kira gathering kecil la. Aku dengan Leen bertolak dari office dia kul 5.45 petang. Jalan susur ke Kuching jem so aku ikut Jalan Raja Laut. Pun jem lagi gila bab 1. Nak kena amik Bizan pulak dekat dengan office dia jugak. Pukul 7 baru kita orang sampai. Ma dah sampai dulu. Pok Ku pon join,lagi pun dekat jer dengan office dia, Megan Avenue 2. Ayie dan Lan pun ada jugak. Dalam kereta tadi memang da kelaparan. Terus order nasi goreng. Hehe.

Aku dengan Bizan borak pasal camera. Dia dengan bab camera ni tahu la sebab dia pun kaki photographer. So sempat jugak la aku belajar dari dia. Tak lama kami di sana. Pukul 9 lebih kami bersurai sebab masing-masing kena balik awal. Pok Ku dan Bizan kami turunkan mereka di depan KLCC.

No comments: