Update in progress........

Monday, September 22, 2008

Berbuka Puasa Edisi ke-2

HR Steak House, Kg Baru - 22.09.08

Hari ni kami berbuka sama di HR Steak House di Kg. Baru. Yang datang dan dijemput hanyalah kami berlima sahaja..aku,Leen,Pokku,Tina dan Erin. Ada lagi seorang tapi tak dapat datang. Biar je lah. Hahaha. Aku dengan Leen sampai lebih kurang pukul 5.30 petang sebab takut jem kat Kg.Baru. Aku booking tempat untuk 6 orang. Pastu aku masuk kereta tidur sementara tunggu Pokku dan yang lain-lain sampai. Pokku dengan Erin sampai kul 6.15 petang. Tina sampai kul 6.45 petang.

Kami makan Chicken Combo, Mixed Combo,Pokku aku tak ingat ape..hmmmm Chicken Chop kot. Tina Combo gak tp tak ingat yang mana. Erin order hotdog apa entah..tapi sian Erin sebab makanan dia lambat sampai. Ni first time kita orang datang sini selain Pokku. Tu sebab la Pokku yang ajak pergi sini. Makanan dia ok,best. Harga pun better than makan kat Sampan.

Siapa yang nak pergi tempat dia di bawah asrama Uni KL, Kg. Baru. Lebih kurang 100 meter after or before masjid Kg.Baru. Check it out!


No comments: