Update in progress........

Friday, September 26, 2008

Berbuka Puasa Edisi Akhir

Chili's Bangsar - 26.09.08

Tadi last minute kita orang plan nak berbuka puasa together kat Chili's. Ingat nak berbuka di Fish & Co. di Bangsar Village, tapi disebabkan Chili's lagi best so kita orang decide ke Chili's. Hehe. Aku dengan Leen sampai awal dalam pukul 5.30 petang. So,kami round dulu,tunggu Tina sampai. Pukul 6 petang, aku dengan Leen masuk Chili's sebab takut tak ada tempat. Bukan ramai pun,kami bertiga saja. Sambil tunggu Tina kami sempat bergambar. 15 minit macam tu Tina pun sampai. Tina pun join sekali bergambar. Tengokla foto sebelah tu, kemain lagi. Hehehe.

Then,kami order. Sebab takut tak sempat dia orang nak siapkan sebelum buka puasa. Aku order lamb shoulder,ra
madhan nyer set dengan soup dan ice-cream. Leen order Chicken...hmm tak ingat la pulak. Huhu. Tina pun aku tak ingat. Ala nama pelik-pelik. Air aku order Mango, Leen dan ina Ice Lemon Tea. Waiter and service dia ok sangat. Nama dia Karna. Bak kata Tina, orang Philiphines..hmmm entahla. Tapi memang bagus pun budak tu amik order. Seperti luar biasa,sebelum berbuka kami sempat la buat ketupat (mengumpat). Hmmm..

Dah habis makan, kami nak blah la kan. Aku keluar dulu. Leen dan Tina sempat lagi say thank you kat budak waiter tu..kemain lagi dia orang ni kan. Ish ish ish. Nak dijadikan cerita, aku keluar dulu tapi pemandangan mata aku tertumpu kat meja reception. Then aku sedar, Tina tarik tangan Leen sambil berlari anak. Tak tau camner berlari anak? Takpe, kalau anak anda sedang berlari atau nampak anak-anak siapa yang sedang berlari..haaa macam tu la. So,Tina dengan gelabahnya bagitau kat kita orang yang dia ternampak seseorang..Tet bukan nama sebenar. Hohoho.. Aku dengan Leen memang tak perasan. Hehehe. Kecoh la sikit suasana keluar dari lorong Chili's tu. Hehe..aku dengan niat nak memastikan adakah betul Tet (bukan nama sebenar) pun pergi la menyepai (spy). Aah la..betul la si Tet..lagi sekali bukan nama sebenar. Hoho. Masin betul mulut si Tina nih. Hehehe..

No comments: