Update in progress........

Saturday, September 27, 2008

Berbuka Puasa + Reunion

Kedai Kopi 2 - 27.09.08

Berbuka puasa + reunion. Hmmm tajuk lain sket. Sebab tadi aku berbuka puasa dengan classmate aku di UiTM Dungun dulu. Tapi tak ramai la. Yang hadir ialah Zira, Ijat,Juita dan Pak Din,abang Zira dan 3 orang senior kami. Aku sampai lewat sikit sebab tersalah tempat la. Tempat dia kat Kedai Kopi 2. Aku ingatkan kat Kedai Kopi lama..rupa-rupanya ada yang baru berhadapan padang dan sebelah masjid Shah Alam. Hmmm..nama je orang Shah Alam tapi tak tahu tempat tu kat mana. Huhuu.

Lama tak jumpa dan update dengan member lama. Sekali sekala buat reunion ni best jugak. Dapatla aku update sikit pasal semua. Nak roger tak berkesempatan. Hehehe. Juita datang dengan berbadan dua. Katanya due maybe late November..baby boy. Heee. Dia datang dengan suami dia, Pak Din. Pian datang sorang, tak bawak pulak wife dan anak dia. Kita orang makan secara ala carte.

Kami bersurai pukul 8.30 malam. Aku terus ke Kota Damansara nak tengok bola, Manchester United vs Bolton. Leen pun join. kami berdua jer. Man Utd menang dengan jaringan 2-0 hasil jaringan Ronaldo 59'(penalti) dan Rooney 77'.

No comments: